Subject: Taotlus teehoiuväliste tööde tegemiseks mnt 17 km 16,2
From: "Mart Gaskov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 16:52:20 +0300

Tere

Saadan taotluse teehoiuväliste tööde tegemiseks maanteel nr 17 km 16,2 
ajavahemikus 16.09 – 27.09.2024.

Taotlus on lisatud manusesse.

Kena päeva jätku

Mart Gaškov

Ehitusgeoloog

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

+372 53 787 314

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.